Images.. - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Lisa Venneman - WaarBenJij.nu Images.. - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Lisa Venneman - WaarBenJij.nu

Images..

Door: lisavenneman

Blijf op de hoogte en volg Lisa

26 Mei 2010 | Australië, Magnetic Island

Hallo allemaal,

Susan heeft ook nog heel wat foto's, dus jullie kunnen ook bij haar op de site kijken voor de links. Ze staat bij reisvrienden.

Liefss

• 26 Mei 2010 - 17:09

Jolein:

Mooie leuke foto's Lies!
    Die wilde honden zien er best eng uit...
    Gek dat je die allemaal zo aan de andere kant van de wereld hebt gemaakt!
    Als je terug bent moet je ze allemaal maar is toelichten:)
    Geniet ervan!

Kus!

• 26 Mei 2010 - 18:29

Papa:

Stoere foto's Lies, ziet er prachtig uit. Ik ben een beetje jaloers op je vanwege al die mooie ervaringen. Veel plezier xxx

• 27 Mei 2010 - 19:10

Marion:

We hadden weer heel wat te kijken, maar ze zijn heel mooi(foto-cursus gedaan??).
    Dikke knuffel mams

• 30 Mei 2010 - 12:56

Dorith:

heeee liesie! Ik ben eindelijk klaar met mn examens, en nu alle tijd om jou leuke foto's te bekijken!:D echt te gek wat je allemaal doet. Ik heb nu ook 3 maanden vrij en ga volgende week feesten in chersonissos!:D Jij weet wel een beetje hoe het daar is natuurlijk, maar waarschijnlijk is het niet te vergelijken met Australie! geniet er nog even volop van, en ook groetjes van mn ouders broer en zus. Viel spass! Xxx

• 31 Mei 2010 - 12:24

Lisanne:

nichie!
    Ik kan niet wachten om jou foto's te checken. Helaas laat het Zambiaanse leven het niet gemakkelijk toe om zoveel foto's te bekijken, dus dat wordt over 3 weekjes op mijn eigen bedje wegzwijmelen (A)

Blijf genieten, het is zo voorbij!

Liefs en dikke kus

• 03 Juni 2010 - 07:46

Susan:

Hee Lisa!
    Ik profiteer idd van je vele foto's haha.Helaas moet ik het nu zelf weer doen :p Is best goed gelukt al zeg ik hetzelf. Ben net in Melbourne aangekomen, outback zit er al weer op. Was echt super! Wel al wat kouder,brrr.. mis de zon nu al.Ben dus maar snel de peterpan ingedoken:)
    Las je krabbel,super dat het skydiven je is bevallen.Vette foto ook:D
    En fullmoon was dus ook geslaagd:)
    Veel plezier met snorkelen!