There we go! - Reisverslag uit Kortenhoef, Nederland van Lisa Venneman - WaarBenJij.nu There we go! - Reisverslag uit Kortenhoef, Nederland van Lisa Venneman - WaarBenJij.nu

There we go!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 Februari 2014 | Nederland, Kortenhoef

Nu mijn Australië avontuur alweer een paar jaar geleden is, is het tijd voor een nieuw avontuur: ZUID-AFRIKA! Morgen zal ik ons koude kikkerlandje voor bijna een halfjaartje verlaten.

Het zal niet zoals in Australië lang leve de lol zijn, maar ook hard werken. Op mijn stage, maar ook daar buiten zal ik heel veel nieuwe dingen meemaken en dat moet natuurlijk vastgelegd worden.

De komende maanden zullen jullie hier kunnen lezen wat ik allemaal doe :) Ik heb er zin in en tot over een halfjaar! Toedeledoki!

  • 03 Februari 2014 - 22:38

    Piemels:

    Toedeledokie he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kortenhoef

Lisa

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 12070

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 08 Juli 2014

Avontuur 2.0

13 April 2010 - 30 Juni 2010

De wijde wereld in!

Landen bezocht: